خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای فناوری ارتباطات و اطلاعات در راستای توسعه امنیت پایدار

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۹۶

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استفاده از آخرین دستاوردهاو فناوری ارتباطات و اطلاعات در راستای تولید و تقویت امنیت پایدار و باثبات گفت: امسال بخش جدیدی تحت عنوان " ما می توانیم " با تسهیلات و امتیاز خاص در نمایشگاه ایپاس پیش بینی شده که قطعا یکی از جلوه های ویژه آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) ضمن خیر مقدم به همه مدعوین حاضر در این نمایشگاه، اظهار کرد: خداوند منان را شاکریم که این توفیق را نصیب کرد تا با افتتاحیه دیگری از این نمایشگاه که با برگزاری شانزدهمین دوره آن به عنوان یک رویداد منطقه ای به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده است ، در خدمت شما باشیم.

وی افزود: از حضور سراسر خیر و برکت شما عزیزان ، مهمانان گرامی و وابستگان نظامی ، مدیران شرکت های حوزه نظم و امنیت ، مخترعان و مبتکران عرصه تجهیزات پلیسی صمیمانه تشکر می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امنیت یکی از نیازهای اصلی بشر و اولین دغدغه دولت و ملت ها بوده و دارای ابعاد گسترده فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی است .

وی اضافه کرد: این روزها که ایران اسلامی همچون جریزه ای با ثبات در دریای ترور و وحشت منطقه و حتی جهان ، خودنمایی می کند بی شک حاصل تعامل سازنده و مدیریت شده دو مفهوم اساسی امنیت و فناوری است.

سردار اشتری بیان کرد: نباید فراموش کنیم در حالی که امنیت فی ذاته و همواره به دنبال سکون و ثبات است ولی با برنامه ریزی و مدیریت خلاقانه مدیران و سیاست گذاران راهبردی نظام ، توانسته همگام با سرعت، توطئه و پیشرفت فناوری که در بافت خود همیشه به دنبال انقلاب و دگرگونی است، مطابق با آخرین دستاوردهای فناوری ارتباطات و اطلاعات به امنیتی پایدار و باثبات، برسد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: امروزه تردیدی نیست فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سر راه ، فرهنگ ، رسانه، صنعت، اقتصاد و حتی اخلاق و اندیشه را دستخوش تغییرات عمیق کرده است ، از این رو فناوری ، جزء لاینفک در امنیت و ثبات آن است.

سردار اشتری عنوان کرد: مردم هر کشوری برای ثبات پایدار در وهله اول نیازمند امنیت اقتصادی ، فردی و روانی هستند و این مهم جزء با حرکت هماهنگ با فناوری های روز ، در جنبه های مختلف بشری به دست نمی آید.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: جایگاه و اهمیت فناوری در سازمان ها سبب شده است مدیریت موثر آن ، جزء دغدغه های فکری و اساسی مدیران ارشد هر سازمانی باشد. و یکی از مسائل مهمی که در تحلیل امنیت پایدار ، مورد توجه قرار می گیرد رشد ، توسعه و بهره گیری همزمان و مدیریت شده از فناوری های حوزه امنیت ، ارتباطات و اطلاعات است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان پرچمدار نظم و امنیت در کشور عزیز اسلامی ایران به عنوان یکی از سازمان های پیش رو و پیشگام در بهره گیری از فناوری های نوین ، ضمن تلاش برای در اختیار داشتن آخرین تجهیزات پیشرفته پلیسی در حوزه نظم و امنیت ، سعی در حمایت و زمینه سازی بستر مناسب ، برای شکوفایی و عرضه توانمندی های اندیشمندان نخبه این عرصه ، به منظور هدایت و حمایت ایده ها ، ابتکارات و اختراعات آنها به سمت و سوی نظم و امنیت پایدار و کنترل شده دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به حضار ادامه داد: نمایشگاهی که با مراسم افتتاحیه آن در خدمت شما هستیم با هدف ایجاد و القاء احساس امنیت برای بازدیدکنندگان و مخاطبان عزیز و با شعار تولید و اشتغال در سایه امنیت پایدار و نگاه ویژه به توسعه امنیت عمومی و مردم محور برپا شده است.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر موفقیتی که در حوزه نظم و امنیت به دست می آید همه آحاد جامعه از آن بهره خواهند برد، لذا تک تک افراد باید تمام توان خود را در حفظ و پایداری امنیت به کار بگیرند و به عنوان جزیی تأثیرگذار در بقاء و ارتقاء امنیت سهیم باشند و این تأثیرگذاری و مشارکت در تحقق شعار «همه برای امنیت» با حضور فعال و دلسوزانه عزیزان تلاشگر حوزه تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی در این نمایشگاه خصوصا تولیدکنندگان داخلی به خوبی ملموس و قابل درک است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: لذا آنچه مطلوب است امنیتی فراگیر و همه نگر و از هر طرفی امنیتی پایدار است که همه در حفظ و تداوم آن سهیم باشند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امیدواریم روند همکاری و حضور فعال محققان حوزه فناوری تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی ، هر ساله بهبود و ارتقاء یافته و حضور شرکت کنندگان خارجی را به فال نیک می گیریم و در اینجا ضمن خیرمقدم ویژه ، به  این عزیزان معتقدیم در رقابتی سالم و سازنده با رقبای منطقه ای و جهانی اهداف و آرمان های این نمایشگاه تحقق خواهد یافت.

سردار اشتری تأکید کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" نام گذاری شده ، به منظور حمایت از تولید ملی و زمینه سازی اشتغال ، علاوه بر بخش های ویژه سنوات گذشته ، مانند مخترعان و مبتکران ، بخش جدیدی تحت عنوان " ما می توانیم " با تسهیلات و امتیازات خاص پیش بینی شده که قطعا یکی از جلوه های ویژه نمایشگاه خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: بحمدالله استقبال خوب و قابل تقدیری از نمایشگاه شده به طوری که در اطلاعات آماری و کمی نمایشگاه اشاره شد ، تعداد 369 غرفه از 29 کشور محصولاتشان را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد که از این تعداد 42 غرفه مربوط به تولید داخلی ، 27 غرفه مخترعان و مبتکران و 17 غرفه پلیس های تخصصی ، در مجموع 83 غرفه معادل 23.3 درصد از فضای کل نمایشگاه می باشند.

وی گفت: در پایان ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران زحمتکش در دبیرخانه نمایشگاه ، آنچه  شما امروز  شاهد افتتاحیه آن هستید حاصل یک سال تلاش و جدیت شبانه روزی این عزیزان می باشد که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز