خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی بزودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۴۱

معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: در تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی سال جاری طبق پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و موافقت وزیر بهداشت ظرفیت های تکمیل نشده این آزمون به داوطلبان آزاد اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت علوم پزشکی گفت: کیفیت فارغ التحصیلان علوم پزشکی کشور مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است و تمام سعی ما در وزارت بهداشت ارتقای کیفیت آموزش برای ورود نیروی انسانی توانمند به نظام ارائه خدمت و ارتقای سلامت مردم است.

لاریجانی گفت: یکی از مواردی که طی سنوات گذشته به آن توجه ویژه ای شده بحث جذب دانشجویان در دانشگاهها است. چرا که استعدادها، علاقمندی ها و روحیات افراد می بایست با رشته تحصیلی و شرایط تحصیل منطبق باشد؛ در غیر این صورت هم خود فرد دچار مشکل خواهد شد و هم سلامت مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در برخی موارد الزامات قانونی برای جذب سهمیه های خاصی وجود دارد. ولی در مجموع سعی می شود افراد بر مبنای استعدادها و توانمندی هایشان در مقاطع مختلف، خصوصا مقاطع تحصیلات تکمیلی و تخصصی، جذب شوند.

لاریجانی گفت: در آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی سال جاری در برخی از رشته ها ظرفیت های اعلام شده تکمیل نشد و طبق پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و طبق موافقت وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد تا ظرفیت های مذکور به داوطلبان آزاد اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: ظرفیت های خالی طی اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید و تمامی این ظرفیت ها به داوطلبان آزاد واجد شرایط بر مبنای نمرات کسب شده اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز