خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان غذا و دارو:

ریخت‌و پاش‌ در مراسم‌ها حذف شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۸۷

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو بر حذف ضایعات و ریخت و پاش‌ها در مراسم‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اصغری در همایش ملی روز جهانی غذا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیان اینکه در روز جهانى غذا باید به موضوع گرسنگى نیز توجه کنیم، اظهار داشت: گرسنگى از جمله معضلات بسیارى از کشورهاست لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات کاهش و ریخت و پاش ها در مراسم ها حذف شود.

اصغری با تاکید مجدد بر ضرورت رفع گرسنگى در دنیا ابراز امیدواری کرد که بر اساس برنامه ریزیهای منسجم و هدفمند در سطح جهان شاهد هیچ مادری نباشیم که به دلیل گرسنگى توان شیر دادن به فرزند خود را نداشته باشد.

وی همچنین در سخنرانی کوتاه خود از صنایع غذایى و افرادى که در حوزه غذا تلاش کردند تا ایران به توانمندىهای ارزشمند در حوزه غذایى برسد؛ تشکر کرد و از آنها خواست با همکاری سازمان غذا و دارو، کیفى کردن موادغذایى را مورد توجه ویژه قرار دهند.

سکاندار فراورده های غذایی و سلامت کشور همچنین تصریح کرد: همانطور که بارها  نیز گفته ایم بدلیل آنکه پیشگیرى مهمتر از درمان است در سازمان غذا و دارو نیز همانند سایر کشور ها  غذا بر دارو اولویت خواهد داشت  چرا که غذا در پیشگیرى و دارو در درمان  نقش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو، دارو توفیق خدمت دارم همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز