خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای انجام شد؛

توضیح شهرداری تهران درباره حاشیه‌های مراسم ترحیم در پارک ساعی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۶۱

پیرو درج خبری در برخی رسانه‌ها درباره یک مراسم ترحیم در سرای محله پارک ساعی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران توضیحی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در این توضیح آمده است: جمعی با مراجعه به سرای محله پارک ساعی خواستار برگزاری مراسم ترحیم یکی از همکاران خود در این محل می‌شوند که طبق مقررات و عرف جاری در این اماکن، به شرط رعایت اصول و مقررات اجازه این مراسم از سوی سرای محله داده می‌شود.

روز پنجشنبه 20 مهر، با شروع سخنرانی، ناظر قانونی شهرداری در سرای محله پارک ساعی متوجه سخنان خلاف و حاشیه‌دار سخنران شده و سریع موضوع به اطلاع مراجع ذی‌صلاح می‌رسد، پس از کسب دستور در کمتر از پنج دقیقه، سیستم صوتی قطع می‌شود.

در ادامه، این اقدام با اعتراض شرکت‌کنندگان در مراسم همراه می‌شود و این افراد پس از قطع برق کل سرای محله توسط مسئولان و اطلاع از درخواست سرای محله برای حضور عوامل نیروی انتظامی، همگی محل را ترک می‌کنند و موضوع بدون هیچ‌گونه حاشیه و درگیری خاتمه پیدا می‌کند.

متاسفانه برخی رسانه‌ها، موضوعی چنین کم اهمیت که در سرای محله یکی از نواحی اتفاق افتاده و سریع با واکنش مناسب و قانونی نیز مواجه شده را در سطح ملی مطرح کرده‌اند و این کار نتیجه‌ای جز برجسته‌سازی برخی گروه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی و چهره‌سازی برخی افراد که حتی نام آنها برای مردم نیز آشنا نیست، نداشت.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با استقبال از فضای نقد، این رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای دعوت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز