خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

افرادی که با توصیه و رابطه‌بازی به جایی رسیده‌اند؛ نگران باشند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۶۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، اگر در سازمان‌ها مدیران عوض شوند، منافعشان به خطر می‌افتد و از من می‌پرسند، موج این جابجایی‌ها تا کجا خواهد بود؟ پاسخ من این است؛ موج این جابجایی تا جایی است که افراد بر اساس شایستگی انتخاب شده باشند و کسانی نگران باشند که بر اساس توصیه و رابطه‌بازی به جایی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره  با اشاره به سنی بودن نوبخت؛ رییس شرکت بهره برداری مترو گفت: انتخاب ایشان نشان داد که در انتخاب‌ها فقط صلاحیت مطرح است، ما بررسی کردیم و بهترین فرد را بر اساس توانایی‌ها به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردیم.

او با اشاره به اینکه ترکیب افراد در کنار یکدیگر گاه مهم‌تر از توانایی‌های آنها است، ادامه داد: شرکت بهره‌برداری مترو در کنار هلدینگ و شرکت واگن سازی سه رکنی هستند که می‌توانند باهم تاثیرگذار باشند. بازتاب مثبت انتخاب آقای نوبخت نشان داد که جمع بندی ما در انتخاب ایشان بسیار درست بوده است.

او ادامه داد: انتظار داریم در آینده هیئت مدیره دیگر به عنوان ماشین امضا عمل نکنند و نسبت به اتفاقات مسئولیت‌هایی را به عهده بگیرد. در شرکت های توسعه یافته اصولا هیئت مدیره کار خود را به خوبی ایفا می‌کند و به وظیفه خود در راستای سیاست گذاری متعصب است بدون آنکه در امور اجرایی دخالت کند.

پورسیدآقایی با تاکید بر اینکه اگر رفتار درست و قانون مند باشد دیگر اتفاقات گذشته تکرار نمی‌شود، ادامه داد: همه معاملات باید به تصویب هیئت مدیره برسد و باید جلوی کارهای عجله ای که این یکی دو ماه اخیر در حال انجام بود جلوگیری شود. اگر کمیته‌های ذیربط نبود امروز با قراردادهایی مواجه بودیم که ظرف چند ماه اخیر منعقد شده و دست و پای تیم جدید را می‌بست.

معاون حمل و نقل و ترافیک نسبت به هماهنگی و همکاری تیم‌های جدید اظهار امیدواری کرد و افزود: سیاست و اولویت اول ما در مترو افزایش بهره‌وری است، اولویت با طرحی است که کمیت و کیفیت افزایش یابد. اینکه بگوییم این تعداد ایستگاه را راه انداختیم اما منجر به افزایش کیفیت جابجایی نشود برای ما در اولویت نیست.

او ادامه داد: اولویت ما فقط به میزان رضایت و تعداد مسافران است و لا غیر و نگاه فیزیکی به پروژه‌های شهرداری باید از میان برود چرا که ملاک توسعه یافتگی بالا رفتن سطح زندگی مردم است نه تعداد پروژه‌های عمرانی.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اولویت همه زیرشاخه‌های این معاونت را افزایش شاخص کیفیت زندگی خواند و ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر در سازمان‌ها مدیران عوض شوند منافعشان به خطر می افتد و از من می‌پرسند موج این جابجایی‌ها تا کجا خواهد بود پاسخ من این است موج این جابجایی تا جایی است که افراد بر اساس شایستگی انتخاب شده باشند کسانی نگران باشند که بر اساس توصیه و رابطه‌بازی به جایی رسیده‌اند. همه کسانی که در این شرکت هستند باید به خودشان نگاه کنند نه به مدیران بالادستی هر کس در خود توانایی و کفایت می‌بیند در این دوره رشد خواهد کرد و هر کس که بدون دلیل و شایستگی به جایی رسیده بر اساس بررسی‌ها جابجا خواهد شد.

معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه رویکرد ما شایسته‌سالاری و حفظ افراد سالم و توانمند است افزود: با این رویکرد اگر اشتباه کنیم قابل رفع است. اگر از کانال‌های مختلف به من خبری برسد که فردی خوب است آن وقت به او شک می‌کنم چرا که مشک آن است که خود ببوید نه آنکه دیگران بگویند.

معاون حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد: اعتقادات مذهبی و سیاسی ملاک جابجایی و انتخاب نخواهد بود و اگر کسی بگوید فلانی به ما نزدیک است او را نگه دارید اعلام می‌کنیم که برود پیش خودتان.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در انتها از تیم جدید خواست از حاشیه پردازی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز