خبرگزاری کار ایران

ارائه سالانه 18 میلیون خدمات در حوزه وظیفه عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۲۴

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که نیروی انتظامی، پلیسی اجتماعی و همراه با مردم است ازارائه سالانه 18 میلیون انواع خدمات در این حوزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "بهرام نوروزی" در نشست مسئولان انتظامی استان سمنان در سالن فجر ستاد فرماندهی با گرامیداشت هفته ناجا، توفیقات امروز پلیس در تامین نظم و امنیت کشور را مرهون و مدیون خون شهدا دانست.

سردار نوروزی با بیان این که شهدای گرانقدر و والامقامی در ناجا داریم تاکید کرد: نباید از جانفشانی های مامورانی که در راه آرامش و امنیت کشور به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل می شوند، غفلت کنیم.

وی در ادامه به رویکرد مردمی و جامعه محور پلیس اشاره کرد و اظهارداشت: پلیس از درون مردم، برخاسته و شبانه روز خود را وقف ملت کرده و برای عموم شهروندان و عامه مردم، یاری مهربان است.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: اما همین یار مهربان مردم، در برابر گردن کشان و مجرمان قاطعانه و با صلابت تا پای جان خود می ایستد.

وی در همین راستا با بیان این که سالانه در کشور 700 هزار مشمول توسط کارشناسان وظیفه عمومی ناجا پالایش می شوند اظهارداشت: بخشی از این افراد به 58 سازمان و دستگاهی که در حوزه خدمت سربازی با ما در ارتباط هستند و تعامل دارند اعزام می شوند و بخش دیگری هم در بدنه نیروهای مسلح به کارگیری می شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارائه سالانه بالغ بر 18 میلیون انواع خدمات در این حوزه در سطح کشور خبرداد و گفت: هر روز که می گذرد به دنبال تسهیل در ارائه این خدمات به مردم هستیم تا میزان رضایت مندی و اعتماد عمومی به ناجا را از این طریق ارتقاء ببخشیم.

سردار نوروزی در ادامه این جلسه در قالب کارگاه آموزشی ارتقاء مدیریت دانش آخرین دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در حوزه وظیفه عمومی را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

در ابتدای این جلسه نیز سردار "روح الامین قاسمی" فرمانده انتظامی استان سمنان عملکرد امسال پلیس در خدمات رسانی به مردم به ویژه در حوزه وظیفه عمومی را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز