خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد:

کمبود ۲ هزار کلانتری و پاسگاه در کشور/برای ایجاد کلانتری‌های جدید به منابع نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۲۷

فرمانده نیروی انتظامی از کمبود ۲ هزار کلانتری و پاسگاه در کشور خبر داد و گفت: احداث کلانتری و پاسگاه نیاز به منابع خاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاحیه سر کلانتری یکم شهید خرسندیان با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی گفت: امیدوارم بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم بوده و سرباز فداکاری برای ولایت و فرمانده کل قوا باشیم.

او با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی گفت: امروز 134 پروژه در استان‌های مختلف از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: از سال گذشته با توجه به کمبود منابع و اعتبارات کارهای بزرگی انجام شده است. متاسفانه اعتبارات ما در سالهای گذشته بسیار محدود بود اما با برنامه ریزی و تهاتر صورت گرفته و همچنین صرفه جویی در منابع و مشارکت مردم و خیرین امنیت ساز توانستیم پروژه های عمرانی را تکمیل کنیم.

سردار اشتری با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خیرین امنیت ساز خاطرنشان کرد: همانطور که در بخش‌های دیگر نیاز به کمک و یاری خیرین است، برای امنیت نیز باید این ساز و کار انجام شود و خوشبختانه این امر محقق شده است.

او با بیان اینکه بخشی از پروژه هایی که امروز افتتاح می شود توسط خیرین امنیت ساز صورت گرفته اظهار کرد: اگر این همکاری ها نباشد ما با این ظرفیت و بضاعت اندک نمی توانیم این اقدامات را انجام دهیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: ما در حال حاضر 2 هزار کلانتری و پاسگاه در سطح کشور کمبود داریم و برای احداث آن نیاز به منابع خاص است که باید با برنامه ریزی بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم چراکه تاسیس هر کدام از آنها باعث خدمات رسانی بیشتر به مردم می شود.

او با اشاره به افتتاح سر کلانتری یکم گفت: بیش از ده هزار مقر ثابت در کشور داریم و هر چه بر این امکانات افزوده شود هم کارکنان می توانند خدمات بیشتری ارائه دهند و هم مردم خدمات بهتری را دریافت می کنند.

سردار اشتری با تاکید براینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ارتقای نظم و امنیت است گفت: حفظ و ارتقای امنیت بالاترینی مسئولیتی است که برعهده ما گذاشته شده ما در نیروی انتظامی در عرصه های مختلف مشغول ارائه خدمات هستیم. سالانه میلیونها تماس و مراجعه به نیروی انتظامی می شود و ما امیدواریم بتوانیم بخوبی به آنها پاسخ دهیم.

او ادامه داد: ما برای خدمات بهتر نیاز داریم که ظرفیت هایمان را در شان و تراز این مردم برسانیم.

فرمانده ناجا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی گفت: ایشان فرمودند نیروی انتظامی آبروی نظام است و ما باید در حفظ آن کوشا باشیم و با خدماتی که ارائه می دهیم امنیت و آرامش را در کشور مستقر کنیم چرا که پیشرفت در کشور حاصل نمی شود مگر در سایه امنیت و ما امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدا، رهبر معظم انقلاب و انسجامی هستیم که بین دستگاهها و نهادهای مختلف از جمله بسیج، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، دستگاههای قضایی و امنیتی وجود دارد. امیدواریم مشارکت مردمی که قوت زیادی به این امنیت بخشیده بیش از پیش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز