خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح:

رشد 70 درصدی کشف جرائم فضای مجازی نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۰۰

روزانه بیش از 35 هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیس برقرار می‌شود که بیش از 13 هزار تماس آن عملیاتی است و نیروهای پلیس کمتر از 7 تا 10 دقیقه خدمات شایانی را در هر نقطه از شهر تهران و کشور ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی تهران بزرگ که به مناسبت هفته ناجا برگزار می‌شد، گفت: در چهارمین روز از هفته تیروی انتظامی شاهد هستیم امروز نیروی انتظامی براساس شعار جامعه محوری و مردم‌سالاری با نگاهی برادرانه و خدمتگزار خدمات شایانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده است.

او ادامه داد: امروز متولی برقراری نظم و امنیت نیروی انتظامی است که با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی متخلفان توانسته اقدامات اثرگذاری انجام دهد و عرصه را بر مخلان نظم و امنیت عمومی تنگ کند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به روزهای آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و دهه اول محرم گفت: توانستیم با برنامه‌ریزی کامل و بکارگیری همه ارکان نیروی انتظامی نظمی را برقرار کنیم که مردم نسبت به ترافیک مهرماه اذیت و آزاری نبینند.

سردار رحیمی با بیان اینکه امنیت بخش‌های مختلف جامعه در دستان با کفایت نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 35 هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیس برقرار می‌شود که بیش از 13 هزار تماس آن عملیاتی است و نیروهای پلیس کمتر از 7 تا 10 دقیقه خدمات شایانی را در هر نقطه از شهر تهران و کشور ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: پلیس امروز در بخش مبارزه با مواد مخدر بیش از 8 تن مواد مخدر را کشف و با انهدام ده‌ها و صدها باند اقدامات اثرگذاری داشته است همچنین با برنامه‌ریزی کامل فضای پایتخت را برای خرده‌فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان و معتادان تاامن کرده و با اشراف کامل روی سارقان و باندهای خلافکارانه امروز 70 درصد جرائم کشف شده است.

رییس پلیس تهران با بیان اینکه بیش از 30 درصد جرایم فضای مجازی در تهران بزرگ انجام می‌شود، گفت: میزان کشف جرائم در تهران بزرگ در حوزه جرایم فضای مجازی نسبت به سال گذشته 70 درصد اقزایش داشته است و همچنین در حوزه انضباط اجتماعی و راهنمایی و رانندگی تلاش داریم تا اقدامات مناسبی صورت گیرد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا امنیت و احساس امنیت را در تهران افزایش دهیم و این نیازمند همکاری مردم و دیگر مسئولان و بویژه شورای تامین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز