خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح:

مردم امنیت را از نظام و دولت می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۹۹

مردم امنیت را از نظام و دولت می‌خواهند و نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده نظم و امنیت این وظیفه را برعهده دارند و به خوبی انجام دهند و امروز سوداگران مرگ و خلافکاران می‌دانند نیروی انتظامی در همه جا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) با حضور در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی تهران بزرگ با تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همیشه با آمادگی کامل در ایفای نقش‌های موثر و تعیین‌کننده در امنیت کشور حضور داشته و از ابتدای انقلاب که نیروی انتظامی به تازگی شکل گرفت تا به امروز خدمات بسیار ارزشمند و اثرگذاری را ارائه کرده‌اند.

او ادامه داد: نیروی انتظامی در مقابل کسانی که با انقلاب سرستیز داشتند؛ برخورد کرده و در دفاع مقدس نیز حضور فعال و جدی داشته است و شهدای ارزشمندی را تقدیم کرده است. در روزهای آینده نیز پیکر تعدادی از شهدای ژاندارمری به همراه 119 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس تشییع خواهد شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با حضور در مرزهای غرب، شرق، شمال و جنوب کشور امنیت کشور را تامین کرده است و مردم امروز در کمال آرامش و اسایش زندگی می‌کنند.

مقیمی تاکید کرد: حضور نیروی انتظامی در سراسر کشور در شرایط خاص و حساس که امروز با آن مواجه هستیم اجازه هیچ تردد خلاف قانونی را نمی‌دهند.

او تاکید کرد: مردم امنیت را از نظام و دولت می‌خواهند و نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده نظم و امنیت این وظیفه را برعهده دارند و به خوبی انجام دهند و امروز سوداگران مرگ و خلافکاران می‌دانند نیروی انتظامی در همه جا حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز