خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از ۲۲ مهر ماه

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۵۹

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از ۲۲ مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رمضانی در جلسه کارگروه کمیته اعزام راهیان نور دانش‌آموزی از افتتاح و آغاز این اردوها از روز شنبه ۲۲ مهر ماه خبر داد و گفت: افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی با حضور استان‌های قم، قزوین، گیلان، شهرستان‌های تهران، البرز و زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان مرحله اول این اردوها، دانش‌آموزان دختر متوسطه اول هستند، اظهار داشت: اعزام این دانش‌آموزان به مقصد مناطق عملیات غرب و شمال غرب کشور است.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان اعزامی هزار نفر هستند که افتتاحیه این مراسم با حضور مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری انجام خواهد شد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این اردوها در استان البرز و در محل کانون جوانان سپاه امام حسن مجتبی(ع) کرج برگزار خواهد شد.

رمضانی با اشاره به برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در هفته اول آبان ماه تصریج کرد: امسال شوراهای دانش‌آموزی را با قوت بیشتر با هدف فرهنگ‌سازی برای نسل نوجوان و جوان جامعه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دموکراسی دانش‌آموزی در استان سیستان و بلوچستان و شهر تهران خاطرنشان کرد: شوراهای دانش‌آموزی بهترین تمرین برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای پذیرش مسئولیت‌های جدید است و این شوراها از ارکان مدرسه هستند.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر بازنگری در مقررات شوراهای دانش‌آموزی ابراز داشت: در این خصوص اسناد بالادستی، آیین‌نامه اجرایی مدارس، شیوه‌نامه اجرایی شورای دانش‌آموزی و آیین‌نامه تشکیل مجلس دانش‌آموزی را در دست داریم.

رمضانی افزود: فرآیند شوراهای دانش‌آموزی باید از مدرسه تا مجلس دانش‌آموزی ادامه پیدا کند تا بازخورد مصوبات مجلس دانش‌آموزی به شوراها بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز