خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور:

بارش باران در سه استان شمالی و شمال غربی کشور/ترافیک سنگین در ورودی کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۲۰

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای ورودی کلانشهر تهران از جمله آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران به ویژه آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران از محدوده مهرویلا تا گرمدره و در ادامه کیلومتر ۱۲ تهران تا بزرگراه شیخ فضل الله سنگین است.

او با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان شاهد بارش باران هستیم گفت: همچنین در محور کیاسر-سمنان، کرج-چالوس محدوده ولی آباد و محور فیروزکوه محدوده گدوک در استان مازندارن مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در آذربایجان غربی محور نقده به مه آباد و مه آباد به میاندوآب وزش باد شدید گزارش شده است و در این راستا به رانندگان توصیه می‌شود تا هنگام رانندگی در این محورها دقت کافی را داشته باشند.

رحمانی گفت: محور هزار به دلیل عملیات راه سازی از امروز تا ۸ آبان ماه از کیلومتر ۸۵ تا ۸۶ در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر به غیر از ایام تعطیلات، مسدود است و رانندگان می توانند از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز