خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

امکان تعامل بیشتر میان پلیس ایران و چین مهیاست

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۳۵

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امکان تعامل بیشتر میان پلیس ایران و چین بسیار مهیاست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ "حسین  اشتری" در دانشگاه عالی امنیت عمومی چین و در میان دانشجویان ، افسران و استادان با بیان اینکه روابط دو کشور به ویژه در چند دهه اخیر بسیار خوب بوده است، اظهار کرد : باید از ظرفیت های یکدیگر برای ارتقاء سطح روابط، استفاده کرد.

وی گسترش تعامل در حوزه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارای سابقه بسیار دیرینه در روابط دو کشور دانست و افزود: البته به اندازه ارتباط راهبردی دو کشور ایران و چین، تهدیدات مشترکی نیز دو کشور را تهدید می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دولت های استکباری مایل به ارتباط خوب میان ایران و چین نیستند اما با بینش، خردمندی و تدبیر مقامات عالی دو کشور، روابط فی ما بین، روز به روز بیشتر شده است.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران بر همکاری دو کشور برای مقابله با جرایم سازمان یافته، گروه های تروریستی، مواد مخدر و قاچاق کالا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعاملات میان پلیس دو کشور باید سرآمد ارتباطات فی مابین باشد گفت: این فرصت و امکان برای گسترش همکاری ها وجود دارد.

سردار اشتری، برقراری امنیت و آرامش برای مردم را زیباترین و با شکوه ترین کار پلیس بیان کرد و افزود : استقلال و ثبات هر کشوری، سرمایه بزرگی برای آن کشور محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین به سوالات تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه عالی امنیت عمومی چین در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته ، پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز