خبرگزاری کار ایران

تقویت مرزبانی؛ رویکرد اولویت‌دار ستاد کل نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۳۵

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رویکرد اولویت دار ستاد کل نیروهای مسلح، تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و در راستای تحقق این مهم مصوبات خوبی تصویب شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبداللهی در جلسه جمع‌بندی نظارت و ارزیابی از وضعیت مرزی استان های آذربایجان غربی و کردستان، با اشاره به فرمایشات گهربار امام سجاد (ع) در خصوص مرز و مرزبانی، اظهار داشت: دعای امام زین العابدین (ع) برای مرزبانان نشان از اهمیت این موضوع در دفاع از کیان حریم اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح بر حسب وظیفه و نیز تدابیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) توجه ویژه ای به مرزبانی دارد، افزود : الحمدلله شرایط مرزبانی نسبت به گذشته بهتر شده، البته رویکرد ستاد کل نیروهای مسلح،  تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و  در راستای تقویت این حوزه، تدابیر و مصوبات خوبی تصویب شده است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه و رسیدگی به وضعیت کارکنان مرزبانی و خانواده های آنان، گفت: بایستی به  تقویت مباحث معنوی و ارزشی در بین کارکنان و خانواده های آنان نیز توجه ویژه شود زیرا پرداختن به مسائل ارزشی در روحیه کارکنان خیلی موثر است.

 گفتنی است در این جلسه ، فرمانده مرزبانی کشور؛ سردار "قاسم رضایی" و  معاون عملیات ناجا؛ سردار " حسین ساجدی نیا " نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز