خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی مطرح کرد:

تخلفات گسترده معماری و ساختمانی در مجتمع تجاری پالادیوم

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۱۶

سالاری گفت: دیروز شهردار در ملاقات فصلی با مدیران شهرداری تهران اعلام کرد که امروز بخشنامه جدید و مهمی در رابطه با تخلفات معماری و شهرسازی منتشر خواهد شد تا شاهد بروز تخلفات این چنینی در شورای معماری مناطق نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری (رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی) در تذکر پیش از دستور خود به تخلف ساختمانی در خیابان مقدس اردبیلی و مجتمع تجاری پالادیوم اشاره کرد.

این عضو شورای شهر گفت: مجتمع بزرگ تجاری پالادیوم طی سال‌های گذشته در خیابان مقدس اردبیلی ساخته شده است و بارگذاری بسیار گسترده‌ای که در آنجا صورت گرفته است خارج از ضوابط طرح تفصیلی بوده است و بدون ارائه به کمیسیون ماده ۵ منطقه به این ساختمان مجوز دادند و از آنجا که پارکینگ بسیار زیادی نیاز داشت و به علت جذب سفر فراوان از نظر ترافیکی مشکلات فراوانی را برای اهالی منطقه به همراه داشت.

سالاری با اشاره به تخلف جدید مالک ساختمان افزود: مالک ساختمان جدیدا بنایی را به منظور استفاده برای پارکینگ خریداری کرده است و با شهرداری توافق کرده و آنجا را تبدیل به کاربری اداره کرده و به علاوه توافق کرده زیرگذری میان این دو ساختمان احداث کند و اکنون در حال اجرای این طرح است تا دو ساختمان را از زیر به هم وصل کند.

او ادامه داد: جدیدا توافق کرده است که یک پل هوایی به طول ۴۰ متر را که از فراز یک سری از املاک دیگر نیز می‌گذرد؛ احداث کند و به رغم اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر مخالف این موضوع هستند شهردار فعلی منطقه را به شدت تحت فشار گذاشته‌اند تا این طرح انجام شود. از ریاست محترم جلسه درخواست می‌کنیم مراتب درخواستمان را به شهردار تهران اعلام کنند و به سرعت و جدیت جلوی این اقدام را گرفته و مجوز این ساخت و سازها را لغو و نتایج را به ما اعلام کنند.

او با اشاره به بخشنامه جدیدی که در حوزه معماری و شهرسازی امروز توسط شهردار تهران ابلاغ خواهد شد، گفت: دیروز شهردار در ملاقات فصلی با مدیران شهرداری تهران اعلام کرد که امروز بخشنامه جدید و مهمی در رابطه با تخلفات معماری و شهرسازی منتشر خواهد شد تا شاهد بروز تخلفات این چنینی در شورای معماری مناطق نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز