خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

ساخت و سازهای گسترده در جنوب تهران/تناقض میان بدهی‌ها، ۳۰ یا ۱۶ هزار میلیارد تومان؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۰۹

میرلوحی گفت: وقتی از همکاران شهردار سابق سوال می‌کردیم بدهی‌ها را تا ۱۶ هزار میلیارد تومان مطرح می‌کردند اما امروز می‌شنویم که بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان تا اینجا احصا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد میرلوحی (عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش) در نهمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذکر پیش از دستور خود به ساخت و سازهای بیش از اندازه در محله پاسگاه نعمت آباد اشاره کرده و گفت: در محله پاسگاه نعمت آباد ساخت و سازهای گسترده‌ای به سرعت در حال صورت گرفتن است. از آقای نجفی و شهرداران مناطق مختلف درخواست می‌کنم که در این دوره انتقالی به اتفاقاتی که در این حوزه می‌افتد، توجه کنند و به ساخت و سازهای خلازیر، عبدل آباد  و پاسگاه نعمعت آباد توجه کنند.

میرلوحی در ادامه با اشاره به آمار نگران‌کننده‌ای که از میزان بدهی‌های شهرداری تهران به گوش می‌رسد، افزود: وقتی از همکاران شهردار سابق سوال می‌کردیم بدهی‌ها را تا ۱۶ هزار میلیارد تومان مطرح می‌کردند اما امروز می‌شنویم که بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان تا اینجا احصا شده است در همین راستا درخواست می‌کنم هرچه زودتر وضعیت و تراز مالی شهرداری احصا شود تا بتوانیم در جریان امور قرار بگیریم و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز