خبرگزاری کار ایران

سنندجی خبر داد:

رژه اتوبوس‌ها در پایتخت به مناسبت هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۸۶

رییس شرکت واحد اتوبوسرانی از رژه اتوبوس‌های قدیمی با آرایش نظامی در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با همکاری بسیج همزمان با سالروز شروع هفته دفاع مقدس اقدام به بازسازی اتوبوس‌های قدیمی و آرایش نظامی آنها به صورت کاروانی در سطح شهر تهران کرده‌است.

این رژه که یادآور خاطرات ایام جنگ تحمیلی است، صبح امروز از ضلع جنوب شرقی میدان تجریش آغاز شد.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این مراسم گفت: اتوبوس‌ها در زمان دفاع مقدس جابجایی و رفت و آمد رزمندگان اسلام را برعهده داشتند. ما نیز همان اتوبوس‌ها را در موزه شرکت واحد اتوبوسرانی نگهداری کرده‌ایم.

او ادامه داد: امروز نیز به صورت نمادین مراسم رژه چند دستگاه از این اتوبوس‌ها را در سطح شهر برگزار می‌کنیم تا یاد و خاطره دفاع مقدس و آن ایام را برای مردم زنده کنیم و گرامی بداریم.

رییس شرکت واحد اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: حرکت این اتوبوس‌ها امروز از میدان تجریش آغاز و در طول مسیر رفت و برگشت خیابان ولیعصر ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه در چند روز آینده این رژه در اطراف شهرداری تهران برگزار می‌شود، گفت: این برنامه در طول هفته دفاع مقدس و در دو الی سه روز آینده نیز در نقاطی در سطح شهر ادامه خواهد داشت تا مردم نظاره‌گر این اتوبوس‌ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز