خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق و مالخر گوشی موبایل درترمینال بیهقی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۱۳

رئیس کلانتری۱۰۵ سنائی فاتب صبح امروز از دستگیری یک نفر سارق و مالخر گوشی موبایل درترمینال بیهقی، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد" حمید رضا موسوی" بیان داشت: با توجه به افزایش سرقت گوشی موبایل و وجه نقد از مسافران و رانندگان  در داخل ترمینال بیهقی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری جهت شناسایی و دستگیری سارق قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اظهارات مالباختگان شیوه و شگرد سارقان مشخص تا  اینکه فردی به واحد گشت خودرویی مراجعه و بیان داشت گوشی موبایلم را وقتی خواب بودم در ترمینال بیهقی به سرقت برده اند و تا حدودی چهره سارق را شناسایی کرده است.

سرگرد موسوی عنوان داشت: جهت شناسایی و دستگیری سارق به همراه شاکی به داخل ترمینال رفته و پس از جستجو و تحقیقات میدانی شاکی، سارق را شناسایی که در یک اقدام ضربتی سارق دستگیرشد.

رئیس کلانتری۱۰۵ سنائی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از سارق گوشی شاکی کشف شد افزود: متهم جهت بازجویی های تخصصی و فنی به کلانتری انتقال و در اظهاراتش به  سرقت اعتراف نمود و اظهار داشت تا کنون حدود ۵ فقره سرقت گوشی موبایل از مسافران و راننده ها انجام دادم و گوشی ها را به مبلغ ۷۰ الی ۵۰ هزار تومان به فردی به هویت ش.غ که در داخل ترمینال می باشد فروخته است.

سرگرد موسوی عنوان داشت: تیمی از عوامل تجسس پس از اخذ دستور قضایی به ترمینال بیهقی اعزام و مالخر را شناسایی و دستگیرنموده و به کلانتری انتقال دادند که وی در بازجویی صورت گرفته بیان داشت گوشی های سرقتی را از سارقان می گرفتم و در قبال آن پول یا مواد مخدر می دادم.

 رئیس کلانتری۱۰۵ سنائی  گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه سوم آگاهی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز