خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی مطرح کرد:

مقابله با مواد مخدر، نیازمند همکاری همه‌جانبه

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۵۹

جانشین ناجا در حاشیه سفر خود به کرمان گفت: تنها مبارزه با مواد مخدر کافی نیست؛ بلکه مقابله با این موضوع نیازمند همکاری همه جانبه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی گفت: وظیفه اصلی پلیس حفظ و ارتقاء امنیت عمومی جامعه است و مسائل امنیتی همواره حائز اهمیت بسیار بالایی هستند؛ لذا هدف از این سفر، بررسی مسائل امنیتی استان کرمان به ویژه بحث مبارزه با مواد مخدر اعم از ترانزیت و تولیدات داخلی آن است.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بحث امنیت شرایط مطلوبی را سپری می‌کند، افزود: خوشبختانه با تلاش مضاعف پلیس کرمان، این استان با کاهش قابل توجه وقوع جرایم خشن و افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر روبه رو بوده و همین مسائل سبب بهبود شاخص های امنیتی استان کرمان نسبت به سال گذشته شده است.

جانشین ناجا در خصوص راهکارهای پلیس در جهت مقابله با پدیده شوم مواد مخدر اظهار داشت: پلیس در این رابطه دو موضوع را پیگیری می کند. قدم اول در جهت مقابله با مواد مخدر، پیشگیری است که این مسئله نیازمند همکاری خانواده ها، نهادها و رسانه ها می باشد تا تقاضا برای مواد مخدر کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر، مبارزه با قاچاق مواد مخدر است که پلیس به صورت جدی آن را پیگیری می کند. استان کرمان در مسیر ترانزیت محموله های مواد مخدر قرار دارد و سعی بر این است تا با اشرافیت کامل بر کویر و استفاده از فناوری های جدید، کنترل دقیقی در خصوص مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد.

سردار مومنی گفت: ۷۰ درصد کشفیات مواد مخدر متعلق به شرق کشور است که استان کرمان نقش عمده ای در این آمار دارد.

جانشین ناجا در پایان صحبت های خود تاکید کرد: مصرف مواد مخدر صدمات جبران ناپذیر و مراحل درمانی سختی دارد و ما در راه مبارزه با مواد مخدر شهیدان و جانبازان زیادی اعطا کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز