خبرگزاری کار ایران

توجه ویژه مسئولان ناجا بر ارتقاء روحیه کارکنان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۰۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه فرماندهان و مسئولان در نیروی انتظامی توجه ویژه ای بر اتخاذ رویکردهایی در راستای ارتقاء روحیه کارکنان دارند، گفت: تاکنون در همراه کردن مردم با پلیس موفقیت های چشمگیری داشته ایم و باید این روند را تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در مراسم " تجلیل از خانواده‌های کارکنان، شهدا و ایثارگران پلیس پیشگیری ناجا"  با اشاره به اینکه توجه به روحیه و رفاه کارکنان، به ویژه خانواده‌های آنها از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در نیروی انتظامی  است، اظهار داشت: ما همواره به دنبال فرصتی و بهره مندی از شرایط و امکانات برای ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده‌ها هستیم.

وی افزود: در کنار برنامه‌های شاد و مفرحی که برای خانواده‌ها ترتیب داده می‌شود، شرایطی فراهم می‌آید تا ملاحظات صیانتی نیز برای آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های گوناگونی که در جامعه وجود دارد، در قالب‌های مختلف آموزش داده شود تا به این ترتیب بستری برای همکاری و همیاری هرچه بهتر خانواده‌ها با کارکنان برای انجام وظیفه هرچه بهتر آنان فراهم شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاشگران عرصه نظم و امنیت است، خاطرنشان کرد: شرایطی که در جشن‌های هفته ناجا ایجاد می‌شود، با یک مدیریت درست می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان باشد چراکه خانواده و نزدیکان یک پلیس مستقیماً بر کیفیت خدمت او مؤثر هستند، اگر خانواده‌ های کارکنان ناجا از روحیه مناسب و آرامش کافی بهره‌مند باشند، می‌توانند در اجرای ماموریت به نیروی پلیس، یاری رسانده و در تامین امنیت در جامعه سهیم باشند.

سردار شرفی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت خانواده به هنجار؛ تربیت فرزندان صالح و سالم است تا در آینده این فرزندان بتوانند در خدمت نظام و جامعه قرار گیرند و در برپایی نظم و امنیت مشارکت فعال داشته باشند، از این روست که نیروی انتظامی برای خانواده‌ها جایگاهی ویژه ای قائل است.

وی ادامه داد: با توجه به آنچه گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که خانواده‌های کارکنان، وظیفه بسیار حساسی را در حوزه نظم و امنیت جامعه بر عهده داشته و از سویی دیگر مسئولان نیروی انتظامی نیز باید توجه ویژه‌ای به شرایط و کیفیت زندگی خانواده کارکنان و وضعیت روحیه آنان داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برنامه‌های هفته ناجا در آگاه‌سازی شهروندان در مورد اهمیت و ارزش همکاری با پلیس، گفت: تا کنون در همراه کردن مردم با نیروی انتظامی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم که اثر بسیار ژرفی در توان پلیس برای انجام ماموریت‌ حساس حفظ نظم و امنیت داشته است، چراکه هیچ گونه امنیتی به اندازه امنیت مردم‌پایه از پایداری و تاثیرگذاری در روند مدیریت برخوردار نیست، اما هنوز جای کار بسیاری در این زمینه وجود دارد.

سردار شرفی تاکید کرد: پلیس در جمهوری اسلامی ایران مفهومی متفاوت داشته و یک نیروی ولایی و مسلمان به شمار می‌رود که در عین حال برخاسته از مردم بوده و در کنار پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی، حافظ حقوق مردم عزیز و تامین کننده‌ آرامش برای آنان  است که مجموعه این وظایف، اعتقادات و ماموریت‌ها نیروهای انتظامی کشورمان را از دیگران متمایز می‌سازد.

گفتنی است مراسم "تجلیل از جایگاه رفیع شهدا، ایثارگران و پاسداشت خدمات صادقانه و تکریم خانواده‌های کارکنان و پیشکسوتان پلیس پیشگیری ناجا" با حضور هیئت رئیسه، معاونان و کارکنان ستاد این پلیس، خانواده‌های آنان و با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

در این مراسم مهمانانی چون سردار "محمد جواد زاده‌کمند" معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار  دکتر "سعید منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا و تنی چند از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز