خبرگزاری کار ایران

رسول پاپایی سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۱۶۴

طی حکمی از سوی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، «رسول پاپایی» به عنوان سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی  وزارت آموزش و پرورش، «رسول پاپایی» به عنوان «سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش» منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست امور شوراها» منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و ایفای وظایف محوله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین قانون شوراها) و مشارکت همه جانبه کارشناسان نسبت به موارد زیر اهتمام داشته باشید:

۱ـ تقویت زمینه هر چه بیشتر تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و اجرای قانون مترقی شوراهای آموزش و پرورش با تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط.

۲ـ برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه و تعمیق فعالیت‌های شوراهای آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مناطق مرزی و مناطق آزاد حسب قوانین و مقررات موضوعه.

۳ـ ارتباط و تعامل سازنده با تشکل‌های مردم نهاد با رویکرد توسعه مشارکت‌های مردمی و همچنین جذب امکانات و منابع مالی دولتی و غیردولتی جهت ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس تابعه.

۴ـ ارتقای سطح کیفی شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و نواحی و تلاش در جهت دانش‌افزایی اعضاء و ارزیابی مستمر از فعالیت‌ها. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز