خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران:

۱۵۰ عرشه فرهنگی و پورتال به تبلیغات اول مهر اختصاص داده شده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۱۵۷

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: ۱۵۰ عرشه فرهنگی و پورتال به تبلیغات اول مهر اختصاص داده شده است که این فعالیت ها در قالب کمپینی به مدت دو هفته از ۲۳ شهریورماه تا هفته اول مهرماه صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد فعالیت‌های سازمان زیباسازی در طرح استقبال از مهر گفت: در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی سازمان، مدارس محروم و چند مدرسه استثنایی به مبلمان متناسب با فضای مدارس تجهیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه شعار امسال در طرح استقبال از مهر «با مهر رو به فردا» است، اظهار داشت: با توجه به این شعار تلاش کردیم تا بیشتر از سال‌های قبل به موضوع مدارس محروم و استثنایی بپردازیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه مبلمان به کار رفته در این مدارس متناسب با فضای درس و مدرسه و ویژه دانش‌آموزان است، تصریح کرد: توجه به وضعیت مبلمان و عناصر ورزشی داخل مدارسی یکی از موضوعاتی است که سازمان زیباسازی همواره به آن توجه داشته و تلاش کرده با تدوین قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های ویژه برای آنها علاوه بر بهبود فضای داخل مدارس، استانداردهای لازم را در سلامت دانش آموزان در این حوزه در نظر بگیرد.

به گفته علیزاده، در کنار تجهیز مدارس به این عناصر، تعمیر، شستشو و بازسازی این تجهیزات در دستور کار زیباسازی مناطق ۲۲ شهر تهران قرار گرفته است.

وی درمورد سایر فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در هفته آخر منتهی به مهر ماه و آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خاطرنشان کرد: اختصاص بیلبوردهای فرهنگی به تبلیغات هفته آغازی مهرماه یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان زیباسازی در این حوزه است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید براینکه فعالیت‌ها در این حوزه در قالب کمپین دو هفته‌ای «بامهر رو به فردا» صورت گرفته است، ابراز داشت: ۱۵۰ عرشه فرهنگی و پورتال به تبلیغات اول مهر اختصاص داده شده است که این فعالیت ها در قالب کمپینی به مدت دو هفته از ۲۳ شهریورماه تا هفته اول مهرماه صورت گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان در زمینه رسیدگی به فضای مدارس مختص به هفته‌های منتهی به مهرماه و شروع سال تحصیلی نیست، عنوان کرد: در خرداد ماه و همزمان با پایان زمان فعالیت مدارس زیباسازی، رنگ‌آمیزی و جداره‌سازی ۲۸۴ مدرسه در شهر تهران را آغاز کرد که در این پروژه تلاش شده با طراحی و نقاشی تصاویر شاد برای دانش‌آموزان، فضایی با نشاط برای دانش‌آموزان فراهم شود تا در مهرماه با حال و هوای بهتری به استقبال تحصیل علم و دانش بروند.

وی اضافه کرد: «با مهر رو به فردا» شعار سال تحصیلی است که شنبه آغاز می‌شود و این شعار بر روی تصاویری که بر عرشه پل‌ها اکران شده، حک شده است، سازمان زیباسازی شهر تهران تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا تهران با فضایی جدید و شاد به استقبال مهرماه برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز