خبرگزاری کار ایران

با حضور ربیعی؛

چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۱۸

چهارمین نمایشگاه زیست فناوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین نمایشگاه زیست فناوری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و الهام فخاری و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف ترویج علم و فناوری با موضوع زیست فناوری، فراهم کردن فضای تبادل اطلاعات و تکنولوژی و ارتباطات دو جانبه شرکت‌های داخلی برگزار می‌شود.

 در این نمایشگاه 261 شرکت حضور دارند که این تعداد در مقایسه با دوره قبل بیش از 63 درصد افزایش داشته است. این نمایشگاه، از 27 تا 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه شامل بخش‌های پزشکی، دارویی، کشاورزی، تجهیزات، صنعت، محیط زیست، رایانش زیستی، پروبیوتیک‌ها و نمایش طرح های برتر پژوهشی، مواد و تجهیزات، خدمات و سرمایه گذاری و دانش آموزی است.

در این دوره از نمایشگاه که با حضور 10 هیأت از کشورهای آلمان، ترکیه، گرجستان، هند، عمان، افغانستان، پاکستان، سریلانکا، لبنان و سنگال برای تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست محققان بیوتکنولوژی برپا می‌شود.

«جایزه زیست ایران» به 7 شرکت، 3 فناور، 3 پژوهشگر و یک مرکز رشد برتر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز