خبرگزاری کار ایران

وزیرآموزش وپرورش:

نیروی متخصص و با انگیزه کافی به میزان مورد نیاز وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۴۵

وزیرآموزش وپرورش در جمع اعضای شورای معاونان و مدیران کل استانها، اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که نسل آینده دانش و مهارت‌های لازم را فرگیرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سیدمحمد بطحایی در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در اردوگاه شهید باهنر تهران، با گرامی داشت یاد وخاطره همه شهدا و رهبرکبیر انقلاب و آرزوی صحت و سلامت برای رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امیدوارم با برنامه های صورت گرفته سال تحصیلی جدید  را با کمترین مشکل آغاز کنیم.

وی افزود: برنامه ها در یک سازمان باید طوری تنظیم شود که اهداف آن نهاد و دستگاه را محقق سازد و برنامه های اجرایی سازمان را در افق ترسیم شده قرار دهد.

بطحایی تصریح کرد: براساس اسناد بالادستی به خصوص سند تحول، همه فرهنگیان باید تلاش کنند شرایط و محیطی را فراهم کنند  تانسل آینده بتواند دانش و مهارت موردنیاز را فرا گیرد و آماده زندگی فردا شوند.

وزیرآموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف موجود در سند تحول کار ساده ای در پیش نداریم، زیرا با موانع و محدودیت هایی از جمله نیروی انسانی و تجهیزات و فضاهایی آموزشی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: این موانع باعث شده تا تحقق اهداف از سرعت لازم برخوردار نباشد، زیرا نیروی متخصص و با انگیزه کافی به میزان مورد نیاز وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز