خبرگزاری کار ایران

راهبرد اصلی یگان ویژه، بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۹۱

فرمانده یگان های ویژه ناجا، راهبرد اصلی این یگان را بازدارندگی با بهره گیری از پشتوانه و حمایت مردمی دانست و گفت: یگان ویژه با اتخاذ رویکرد جامعه محوری توانسته خود را به بدنه مردم متصل کند و اعتماد مردم به پلیس ویژه و جلب رضایت عمومی از جمله ثمره های این رویکرد است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان شمالی با بیان اینکه حداکثر تلاش خود را برای ارتقاء توان عملیاتی یگان های ویژه سراسر کشور به کار بسته ایم، اظهار کرد: میثاق نامه و یا همان برنامه سالانه مجموعه یگان های ویژه بر سه اصل آمادگی اعتقادی، جسمانی و عملیاتی تنظیم و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از حداقل فرصت های موجود در راستای ارتقاء توان عملیاتی خود تلاش می کنیم، افزود: یگان ویژه به عنوان یک واحد پیشرفته و منسجم در نیروی انتظامی، برنامه ها و اهداف بلند مدتی را برای ارتقاء همه جانبه ارائه داده که تاکید هیئت رئیسه ناجا بر حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پلیس ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی، موضوع مهارت در یگان ویژه را یک امر مهم و تاثیر گذار برشمرد و تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشند که این امر بدون مهارت در به کارگیری تجهیزات و عمل به تاکتیک ها و تکنیک ها محقق نخواهد شد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی جسمانی نیروها رویکرد اساسی یگان های ویژه ناجا است، تصریح کرد: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی دارد که این امر در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تحقق می یابد که به لطف خدا و همت کارکنان در مسیر رشد قرار گرفته است.

سردار کرمی، راهبرد اصلی یگان ویژه را بازدارندگی با بهره گیری از پشتوانه و حمایت مردمی دانست و گفت: یگان ویژه با اتخاذ رویکرد جامعه محوری توانسته خود را به بدنه مردم متصل کند و اعتماد مردم به پلیس ویژه و جلب رضایت عمومی از جمله ثمره های این رویکرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز