خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

آتش‌گرفتن خودروی پراید در پارکینگ ساختمان/ بانوی معلول نجات یافت

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۶۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق یک خودرو در یک ساختمان ۵ طبقه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۲۶ آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان تهران پارس، خیابان ۲۱۴ غربی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات به محل اعزام می‌شوند، گفت: محل حادثه یک‌ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی بود که در طبقه منهای یک که سه دستگاه خودرو در آن وجود داشت یک‌دستگاه خودروی پراید دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: دود بسیار زیادی از طبقه منهای یک به طبقات بالایی سرایت کرده بود آتش‌نشانی به دو گروه تقسیم شده و گروهی برای خاموش کردن آتش به طبقه منهای یک رفتند و گروه دیگر به طبقات فوقانی برای جستجو و نجات افراد رفتند.

ملکی با بیان اینکه مالک خودروی پراید خانمی دارای معلولیت جسمی حرکتی بود، تصریح کرد: این خانم با خودرو وارد پارکینگ شده بود که ناگهان خودرو آتش می‌گیرد. همسایه‌ها در حال خارج کردن این خانم بودند که آتش‌نشانان رسیده و این خانم جوان را بدون آسیب‌دیدگی از خودرو خارج کردند.

او ادامه داد: گروه دیگر آتش‌نشانان که در طبقات فوقانی بودند که یک مادر همراه فرزندش را به‌وسیله نردبان به خارج از ساختمان هدایت کردند. خوشبختانه از سرایت آتش به دیگر خودروها جلوگیری شد و دود حاصل از حریق نیز تخیله و عملیات ساعت ۱۴:۴۵ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز