خبرگزاری کار ایران

کشف جسد پسر ۱۱ ساله/ ماموران پلیس آگاهی قاتل را دستگیر کردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۶۹

با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب راز مفقود شدن نوجوان ۱۱ ساله کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، از پنج روز پیش خبر مفقود شدن پسر ۱۱ ساله‌ای به پلیس آگاهی فاتب اعلام شد که با تحقیقات میدانی و پایش‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی راز این معما کشف و مشخص شد که این نوجوان ۱۱ ساله توسط فردی حدودا ۲۲ ساله با هویت معلوم به قتل رسیده است.

این خبر حاکیست قاتل که به ظاهر از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می باشد در بازجویی‌های صورت گرفته ضمن اعتراف صریح به قتل این نوجوان، بیان داشته که پس از کشاندن مقتول به خانه او را به قتل رسانده و سپس با کمک برادرش به وسیله خودرو جسد مقتول را به بیرون شهر منتقل کرده‌اند.

متهم در اعترافاتش عنوان داشته است که پسربچه ۱۱ ساله را در محدوده میدان گمرک و به بهانه نشاندن کبوترهایش به داخل منزلش کشیده ، در داخل خانه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده ، جسد را پس از قرار دادن در یک بسته بندی ، با مشارکت برادرش به کیلومتر ۶۰ جاده قم منتقل و در آنجا رها کرده است ‌. 

با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت ، کارآگاهان اداره یازدهم ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی به محل رهاسازی جسد اعزام ، در ساعت ۲۲۰۰ مورخه ۲۲ شهریور موفق به کشف جسد شدند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز