خبرگزاری کار ایران

با حکم سرپرست وزارت علوم:

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۰۰

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علیرضا عبداللهی‌نژاد را به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم انتصاب عبداللهی نژاد به شرح ذیر است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها در پاسخگویی به مردم و نقش مهم و بی بدیلی که آن اداره کل در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه‌های تبلیغاتی دولت تدبیر و امید برعهده دارد با همکاری و هماهنگی با کلیه معاونان و مدیران و همکاران وزارتخانه در اطلاع رسانی به موقع فعالیتهای انجام شده توسط دانشگاهیان بویژه در حوزه توسعه علمی کشور و امور فرهنگی موفق و مؤید باشید.»

عبداللهی نژاد، دارای مدرک دکتری در رشته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. او پیش از این به عنوان معاون اداری، مالی و دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت می‌کرد.

از دیگر سوابق عبداللهی نژاد می‌توان به انجام فعالیت های روزنامه نگاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و روزنامه های "انتخاب" و "ایران دیلی" اشاره کرد. هم‌چنین از او تعدادی مقاله علمی و پژوهشی در حوزه علوم ارتباطات منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز