خبرگزاری کار ایران

سردار حمیدی:

سرعت اتوبوس سقوط کرده در آبعلی ۵۰ کیلومتر بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۹۳۳

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: سرعت اتوبوسی که در آبعلی به دره سقوط کرده در لحظه سقوط ۵۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدی در تشریح این خبر گفت: هر دو راننده اتوبوس مذکور زنده هستند و برابر گزارش سامانه سپهتن، سرعت اتوبوس ۲۰ ثانیه قبل از سقوط ۵۰ کیلومتر بر ساعت و مجاز بوده است.

وی گفت: همچنین ساعت رانندگی راننده نیز مجاز بوده است.

همچنین سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: علت سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلی در دست بررسی است.

وی افزود: برابر گزارشات تکمیلی اتوبوس مذکور متعلق به شرکت مسافربری آریا سفر استان البرز با ٣٧ مسافر و دو راننده از کرج به سمت ساری در حال حرکت بود که حوالی ساعت ٢:٢٥ در کیلومتر ٥ محور تهران - آبعلی به داخل دره سقوط کرده و واژگون می‌شود.

وی گفت: در این حادثه ١١ تن کشته و ٢٨ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ٤:٥٥ رخ داد یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر ٢٤ محور سرخه به آرادان با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که در این حادثه یک نفر مجروح شد. عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت حادثه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز