خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

ترافیک تهران باید بدرستی مورد ارزیابی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۹۲

رئیس پلیس پایتخت گفت: ترافیک تهران پدیده ای ملی در مقیاس منطقه ای به نام تهران بزرگ است که باید به درستی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در جمع کارکنان پلیس راهور بیان داشت: پلیس راهور مجموعه پر تلاش و زحمت کشی هستند که در دود و دم و شلوغی معابر کلان شهری چون تهران با قوت و اقتدار به انجام وظایف خود می پردازند.

رئیس پلیس فاتب با تاکید بر اینکه ترافیک تهران راه برون رفت دارد، بیان داشت: ترافیک تهران پدیده ای ملی است در مقیاس منطقه ای به نام تهران بزرگ که باید به درستی مورد مداقه و ارزیابی قرار بگیرد و به صورت صحیح و کارشناسی شده در انجام این مهم برنامه ای اثر بخش و راهگشا انجام شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجاهدت زمان و مکان نمی شناسد ، بیان داشت: خدمت از نقطه صفر مرزی تا قلب تهران اگر برای رضای خدا و خلق خداوند باشد بطور حتم مجاهدت در راه خدا می باشد.

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس راهور باید از منظم ترین و منضبط ترین افراد باشند،  بیان داشت: شما باید مظهر نظم و انضباط باشید و بدانید که انضباط ظاهری، انضباط رفتاری و گفتاری را در پی دارد از این رو باید سعی نمایید که مقید به انضباط ظاهری باشید.

وی افزود: باید قانون مدار و قانون محور باشید و بر مدار قانون نظم و امنیت و انضباط را اجرا نمایید چرا که تنها در چهارچوب قانون است که می توان قانونمند برخورد کرد.

سردار رحیمی عنوان داشت: بدانید که اعتبار ما در مجموعه نیروی انتظامی به واسطه خدمت و خدمتگزاری به مردم است و فلسفه ایجاد پلیس هم خدمتگزاری به مردم در چهارچوب اجرای قانون است  از این رو باید با تمام توان و با انگیزه در انجام وظایف خود کوشا باشیم.

رئیس پلیس فاتب بیان داشت: فراموش نکنید که وجهه، اعتبار و آبروی ما در گروه درستی انجام وظیفه است از این رو تلاش کنید که برای رضای خدا و خدمت به مردم از تمام توان خود مایه گذارید و بدانید که در مسیر هیچ قصور و تقصیری پذیرفته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز