خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران مطرح کرد:

کنترل مشکلات زیست محیطی جنوب تهران در دستور کار اداره محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۶۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به اهمیت رفع مشکل بوی بد مسیر فرودگاه امام (ره) از در دستورکار قرار گرفتن کنترل مشکلات زیست محیطی جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیومرث کلانتری در بازدید از کانون‌های انتشار بو در محدوده جنوب تهران گفت: این کانون‌ها عمدتاً شامل بخشی از فاضلاب شهرهای اسلامشهر و بهارستان، مرکز دفع پسماند و واحدهای تولیدی و دامداری است.

وی با اشاره به اینکه مسیر فرودگاه امام(ره) به دلیل وضعیت شاخص بین‌المللی همچنین حجم بالای تردد مسافران از نظر زیست‌محیطی اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: در بازدید از کانون‌های انتشار بو در جنوب تهران آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در خصوص کنترل بو در منطقه بررسی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: کنترل مشکلات زیست‌محیطی منطقه همچنین شناسایی سایر کانون‌های تولید بو از قبیل پسماندسوزی‌ها و فعالیت‌های غیرمجاز در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران قرار دارد.

کلانتری در جلسه‌ای که با حضور فرماندار شمیرانات، شهردار منطقه یک و مدیرکل منابع طبیعی استان تهران با موضوع مدیریت پسماندهای شهری در محل فرمانداری شهرستان شمیرانات برگزار شد، شرکت کرد.

وی افزود: در این جلسه مقررشد انجام اقدامات زیست‌محیطی برای جایگاه فعلی جمع‌آوری پسماندها و مطالعات لازم برای نحوه مدیریت پسماندهای شهری شهرستان شمیرانات توسط شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان با اشاره به اینکه تشکیل جلسات کارگروه مدیریت پسماند استان و شهرستان‌ها با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: در کنار کارهای کارشناسی، توسعه اقدامات فرهنگی و همکاری با جوامع محلی در دستورکار قرار دارد.

گفتنی است در پایان هفته گذشته و در آغازین روزهای کاری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، کلانتری ضمن حضور در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات، جهت بررسی آخرین وضعیت بوی اطراف فرودگاه امام از این منطقه نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز