خبرگزاری کار ایران

نتایج نهایی آزمون دانشنامه پزشکی 19 مهر اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۵۴۹

آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی از امروز 18 شهریور آغاز و تا روز سه‌شنبه ادامه دارد؛ نتایج نهایی آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی 19مهر اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ برگزار و کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج آزمون‌های کتبی اعلام شده است و داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند می‌توانند بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده و رشته تخصصی و فوق تخصصی در مرحله مصاحبه که به صورت آسکی پیشرفته برگزار می شود، شرکت کنند.

در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در ۲۷ رشته تخصصی و در سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی تعداد ۴۲۰ نفر در ۲۵ رشته فوق تخصصی شرکت کرده اند. محل برگزاری آزمون شفاهی شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روزهای شنبه ۱۸ شهریور، یکشنبه ۱۹ شهریور، دوشنبه ۲۰ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریور به صورت PMP و OSCE و سایر روش‌های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می‌شود. بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی در ۱۹ مهر و پس از رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های شفاهی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز