خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا:

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و هراز/ آزادراه قم-تهران نیمه سنگین است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۵۸

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های بیلقان تا کیلومتر15, آدران, دهانه‌ی جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله)- سنگین است.

سرهنگ جهانی (معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا) به خبرنگار ایلنا گفت: ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران- کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) - سنگین و در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا کمال شهر) – نیز سنگین است.

وی افزود: ترافیک جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های بیلقان تا کیلومتر15, آدران, دهانه‌ی جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله)- سنگین و طول محور پرحجم وروان و جنوب به شمال محور هراز (محدوده آب اسک تا گزنک) – سنگین و طول محور پرحجم وروان است.

سرهنگ جهانی گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور منجیل به رودبار و محور لوشان-نیمه سنگین شرق استان تهران (محدوده رودهن تا امامزاده هاشم)- نیمه سنگین و در باند جنوبی آزادراه زنجان-قزوین-نیمه سنگین است.

وی تاکید: آزادراه قم - تهران(محدوده عوارضی قم)- نیمه سنگین است.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز