خبرگزاری کار ایران

توضیح اسنپ درباره اختلال فنی روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۳۰

روز گذشته سامانه‌ هوشمند حمل‌ونقل اسنپ با اختلال فنی مواجه و برای ساعاتی از دسترس کاربران و هم‌راهان (رانندگان) خود خارج شد.

به گزارش ایلنا، پیش از هر توضیحی، اسنپ از کاربران و هم‌راهانش به واسطه‌ این پیشامد رسما عذرخواهی می‌کند و تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که تا سرحد امکان از پیشامدهای مشابه جلوگیری کند.

سامانه‌ اسنپ در ساعات پایانی عصر روز سه‌شنبه با مشکل فنی مواجه شد؛ بلافاصله پس از بروز ایراد مذکور، تیم فنی این مجموعه با تمام قوا درصدد رفع مشکل برآمدند و تمامی امکانات موجود را برای حل آن در کوتاه‌ترین زمان به کار بستند. متاسفانه، این مشکل در ساعات اوج استفاده از اسنپ بروز کرد و به همین سبب رفت‌وآمد بسیاری از شهروندان را در شهرهای تحت پوشش اسنپ (یعنی تهران، شیراز، اصفهان، کرج و مشهد مقدس) مختل ساخت. خوشبختانه، سامانه‌ اسنپ در ساعات انتهایی روز سه‌شنبه به روال طبیعی فعالیت خود بازگشت و دوباره به قدرت و قوت پیشین خود سرویس‌دهی‌اش را از سر گرفت.

در باب این اتفاق، ذکر چند توضیح الزامی به نظر می‌رسد:

هرچند وقوع این رخداد را اتفاقی تلخ تلقی می‌کنیم و برای ایجاد دشواری در سفرهای درون‌شهری هم‌وطنانمان متاسفیم، اما با دریافت بازخوردها و پیگیری‌های شهروندان و رسانه‌ها دلگرم شدیم که کاربران فهیم و وفادار به اسنپ همواره در کنارمان هستند و در مواقع حساس به ما لطف دارند. ما به داشتن این سرمایه‌ گرانقدر به خود می‌بالیم و بیش از همیشه تلاش‌مان را برای محافظت از پایداری اسنپ به کار خواهیم بست.

طی قریب به سه سال فعالیت اسنپ، این اولین بار است که سرویس ما در مدتی نسبتا طولانی از دسترس خارج می‌شود. تیم فنی و متعهد اسنپ، ۲۴ ساعته به نگهداری و پایش این سامانه مشغولند تا اختلالاتی این‌چنینی برای کاربران پیش نیاید. بدون شک تلاش ما بر این است که در آینده ضریب وقوع چنین مشکلاتی را کاهش دهیم.

در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین، بروز ایرادهای فنی در محصولات و خدمات آنلاین اتفاقی طبیعی قلمداد می‌شود و قابل پیش‌بینی نیست؛ حتی بزرگترین شرکت‌های جهان نیز از این اتفاقات مصون نیستند. نکته‌ مهم و کلیدی در بروز مشکلات فنی آن است که اطلاعات کاربران امن و پابرجا باقی بماند و توأمان، بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس را به وضعیت اولیه بازگرداند. خوشبختانه در مورد اتفاق اخیر اسنپ، به اطلاعات شخصی و مالی کاربران کوچکترین خدشه‌ای وارد نیامده است.

بار دیگر، از همراهی شما صمیمانه سپاس‌گزاریم و بابت بروز این نقص پوزش می‌طلبیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز