خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد 13 شهریور منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۳۵

مشاور سازمان سنجش آموزش از انتشار کارنامه نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 96 از روز دوشنبه 13 شهریور خبر داد و تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان باید به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی محل قبولی خود برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد 96 گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان این آزمون شب گذشته 10 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی http://www.sanjesh.org قرار گرفت.
 
او ادامه داد: پذیرفته‌شدگان دانشگاه و موسسات آموزش عالی برای اطلاع از تاریخ و محل نام نویسی ابتدا باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند و در صورتی که تاریخی اعلام نشده باشد، باید در یکی از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 13 تا 15 شهریور با همراه داشتن مدارک به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
 
توکلی افزود: پذیرفته شدگان دوره‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با توجه به اطلاعیه‌ای که در سایت اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی http://www.sanjesh.iau.ac.ir منتشر می‌شود در یکی از روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه 14 و 15 شهریور با همراه داشتن مدارک به واحد محل قبولی مراجعه کنند.
 
مشاور سازمان سنجش آموزش تاکید کرد: کارنامه نهایی داوطلبان نیز از دوشنبه 13 شهریور در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز