خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۱۴ دانش‌آموز هرمزگانی به‌زودی ترخیص می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۴۳

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۶۸ پرستار در اورژانس و بخش و اتاق عمل بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) از بامداد امروز تا ساعت ۱۴ مشغول ارایه خدمات بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، کشاورزی گفت: ۳۲ نفر از این نیروها، شب‌کار بوده‌اند که با وجود اتمام نوبت کاری در صبح، همچنان در بیمارستان برای کمک حضور دارند، چهار جراح و پنج متخصص مدیکال، با همراهی چهار پزشک عمومی مشغول مداوای سانحه دیدگان هستند.

وی از انجام ۳۰ مورد سیتی‌اسکن، ۷۲ مورد xray، پنج مورد MRI و ۱۶مورد سونوگرافی برای مصدومان این حادثه خبر داد. همچنین برای همه بیماران، آزمایش های پاراکلینیکال پانل تروما، انجام شده است.

کشاورزی متذکر شد: ۱۴ دانش آموز نیز تا ساعاتی دیگر و پس از تکمیل دوره تحت نظر و انجام آزمایش‌های لازم ترخیص می‌شوند و ۶ عمل جراحی انجام و پنج عمل دیگر نیز در برنامه انجام تا ساعاتی دیگر است با وجود تعداد زیاد مصدومان، کار تریاژ به سرعت انجام و در کمتر از چهار ساعت، همه بیماران به بخش vip ، ICU و یا اتاق عمل منتقل شدند و در حال حاضر هیچ بیماری در اتفاقات نیست.

وی خاطرنشان کرد: چهار مصدوم انتقال یافته به مرکز ترومای شهید رجایی و یک مصدوم اعزامی به بیمارستان نمازی، به کمک اورژانس هوایی فارس نیز هم اکنون با بسیج خدمات رسانی تیم فوق تخصصی، در حال دریافت ارایه خدمات درمانی لازم هستند و بیمارستان های شیراز نیز، برای پذیرش احتمالی مصدومان اعزامی، در حالت آماده باش به سر می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز