خبرگزاری کار ایران

اجازه خروج از کشور بدون ویزا و گذرنامه در مراسم اربعین داده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۷۴

جانشین فرمانده ناجا، داشتن گذرنامه و ویزا را از خطوط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه خروج از مرز بدون مستندات قانونی از جمله گذرنامه و ویزا داده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم ناجا برنامه‌ریزی در زمینه برگزاری پیاده‌روی اربعین است، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین، قدرت نرم جهان اسلام و تشیع است.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده روی اربعین حماسه بزرگی است که حدود سه میلیون نفر زائر در آن شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع در کمتر کشوری وجود دارد که این حجم از زائر از مرزی خارج شوند و سالم هم برگردند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با ایجاد قرارگاه اربعین بستر برگزاری این حماسه بزرگ را فراهم کرده است، گفت: تفاوت ویژه اربعین امسال با سال گذشته این است که تحت هیچ شرایطی اجازه خروج از کشور بدون مستندات قانونی از جمله گذر نامه و ویزا داده نمی‌شود.

سردار مومنی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه خروج به این افراد را نمی‌دهیم و داشتن گذرنامه و ویزا از خطوط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه مردم لرستان سهم زیادی در انقلاب و دفاع مقدس دارند، بیان داشت: اولویت نیروی انتظامی، تامین امنیت شهروندان، حاکم بودن امنیت، احساس امنیت و توسعه و تامین امنیت عمومی است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امنیت باعث ایجاد اشتغال می‌شود، گفت: خوشبختانه در استان لرستان شاخص‌های امنیتی بهبود و ارتقا یافته است.

سردار مومنی با بیان اینکه قاچاق کالا پایه‌های اقتصاد کشور را نشانه گرفته است، مهمترین مولفه سرمایه‌گذاری را امنیت دانست و گفت: حفظ سرمایه‌های اجتماعی نیازمند هماهنگی میان مسئولان و پیروی مردم از قانون است.

در پایان مراسم سردار مهدیان نسب به عنوان فرمانده انتظامی استان لرستان معرفی و از زحمات ۴ ساله سردار محمد قنبری فرمانده پیشین این فرماندهی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز