خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کارت آزمون دانشنامه بالینی پزشکی از 14 شهریور توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۷۸

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از توزیع کارت آزمون کتبی فوق‌تخصصی بالینی پزشکی خبر داد و گفت: کارت آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی بالینی پزشکی از 14 شهریور بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

محمدحسین پورکاظمی (رئیس مرکز سنجش آموزش) در گفت‌و‌گو با ایلنا؛ درباره توزیع کارت آزمون فوق تخصصی بالینی پزشکی گفت: کارت آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی بالینی پزشکی حداکثر از روز سه شنبه 14 شهریور روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود پرینت آن را دریافت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: برای شرکت در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی  ۳۴۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند. این آزمون شامل ۲۷ رشته پزشکی است و آزمون کتبی مانند دوره‌های گذشته در یک حوزه و در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این آزمون دو مرحله‌ای است و داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب آزمون کتبی می‌شوند باید در مصاحبه شفاهی شرکت کنند؛ همچنین کسانی که در مصاحبه شفاهی موفق به قبولی نشوند، سال آینده تنها در مصاحبه شفاهی شرکت می‌کنند و دیگر آزمون کتبی نخواهند داد.

پورکاظمی افزود: در این دوره آزمون ۲۴ داوطلب، تنها در مرحله مصاحبه شفاهی حاضر خواهند شد. این آزمون پنجشنبه 16 شهریور برگزار و نتایج آزمون کتبی سه روز بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز