خبرگزاری کار ایران

نژادی خبر داد:

تشکیل ستاد ملی زن و خانواده در آینده‌ نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۳۶

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی زن و خانواده در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد از تمامی مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی و وزارتخانه‌ها می‌خواهیم در این زمینه معاونت را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اطهره نژادی در نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت دوازدهم بیان داشت: برخی از بانوان به عنوان مدیرکل امور بانوان فعال هستند و تنها در وزارت کشور و نفت بانوان به عنوان مشاوران امور بانوان فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه با تمام تلاش های صورت گرفته در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در حوزه مشاوران امور بانوان همگنی وجود ندارد بیان داشت: با این حال تلاش های زیادی صورت گرفت تا در دولت یازدهم تشکیلات زنان در دستگاههای اجرایی ارتقا پیدا کند.

نژاد تاکید کرد که تدوین اطلس زنان از دیگر برنامه های حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بود.

نژادی گفت: پیگیری ستاد ملی زن و خانواده دارای دشواری های فراوانی بود اما معاونت این موضوع را به صورت جدی دنبال کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد ملی زن و خانواده در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد از تمامی مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی و وزارت خانه ها می خواهیم در این زمینه معاونت را یاری کنند.

نژادی با اشاره به اینکه هدف های کلان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارتقای جایگاه زنان و تقویت کارکرد های خانواده و توسعه و ارتقای سرمایه اجتماعی زنان است، بیان داشت:اقدامات معاونت زنان در این چهار سال نیز بررسی و شناسایی وضعیت آسیب های اجتماعی حوزه زنان، ایجاد حساسیت نسبت به مسائل و آسیب ها، شناسایی و هماهنگی و مدیریت ظرفیت ها و جریان سازی نگرش جنسیتی در برنامه ششم توسعه بود که در این زمینه ها برنامه های مختلفی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز