خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد:

کاهش قیمت و تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی با حذف واسطه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۵۱

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در نشست با مدیر کل و مدیران ارشد اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: هر چقدر بتوانیم واسطه ها را کمتر و حذف کنیم در کاهش قیمت و تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در این نشست با بیان اینکه باید اولویت های خود را مشخص کنیم تا بتوانیم به سلامت جامعه کمک موثری داشته باشیم اظهار داشت: باید تمامی تصمیمات و فعالیت های خود را برای سلامت مردم متمرکز کنیم و در کنار هم و با حمایت های یکدیگر به سلامت مردم کمک کنیم.

اصغری اظهار داشت: روز به روز دانش پزشکی پیشرفت می کند و قطعا تجهیزات پزشکی هر روز جایگاه تعیین کننده تری در بحث درمان پیدا می کند و به همین دلیل باید متناسب با آن رشد کنیم و بتوانیم وظیفه نظارتی خود را نیز اعمال کینم.

رئیس سازمان غذا و دارو غذا و دارو با بیان این که عمده ترین مصرف کننده دارو و تجهیزات پزشکی خود وزارت بهداشت می باشد گفت: اگر این قسمت راساماندهی کنیم یعنی به ارایه خدمات بهتر در بیمارستان های دولتی کمک کرده ایم.

 اصغری گفت: باید در انتقال تکنولوژی به کشور و ایجاد اشتغال تلاش کنیم که در این راستا باید ارتباط با تولید کنندگان تقویت شود و در عین حال می توانیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را نیز تحقق بخشیم.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال تکنولوژی برندهای اصلی دنیا و کالاهای با کیفیت به کشور گفت:
هر چقدر بتوانیم واسطه ها را کمتر و حذف کنیم در کاهش قیمت و تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی بسیار موثر خواهد بود.

 اصغری در پایان با اشاره به رشد خوب تولیدات داخلی و شرکت های دانش بنیان در سالهای اخیر گفت: باید برای تقویت این شرکتها کمک کنیم تا بازار های خود را پیدا کنند و با این کار، فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی نیز می توانند در عرصه‌های مختلف و اقتصاد کشور سهیم باشند که در این زمینه باید از تجارب کشور های موفق استفاده نماییم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز