خبرگزاری کار ایران

در پیامی انجام شد؛

تبریک مونسان به شهردار جدید تهران

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۰۷

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در پیامی انتخاب محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار تهران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی‌اصغر مونسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند؛ جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

شهردار محترم تهران

 سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی را  به عنوان شهردار تهران به‌عنوان ام القرای اسلامی را که  نشان دهنده توانمندی شما در عرصه های مختلف مدیریتی کلان کشور است تبریک می‌گویم  یقینا تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان فرهیخته و فهیم شهرتهران را فراهم خواهد کرد.

با عنایت به عزم جدی دولت تدبیروامید برتوسعه گردشگری و اشتغالزایی، بی شک تعامل مستمر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شهرداری تهران در جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری ملی و بین المللی دراین کلان شهر؛ موجب ارتقاء سطح خدمات شهری و ایجاد هماهنگی بین مراکز فعال خدمات مسافرتی و جهانگردی، ساماندهی فعالیت‌های حوزه گردشگری وتقویت بهره‌برداری بهینه از منابع ملی، اجرای موفق سیاست‌های دولت را دراین حوزه تضمین می کند.

لزوم توجه به مرمت، حفظ و احیاء داشته های میراثی و مکان‌های ارزشمند فرهنگی و تاریخی تهران بزرگ و حمایت از هنرمندان و صنعتگران  با هدف تثبیت جایگاه صنایع‌دستی در چرخه اقتصادی کشور به شدت احساس می‌شود. استفاده از افراد متخصص در حوزه تورگردانی نیز موجب ساماندهی تورها و باعث شادابی و نشاط شهروندان تهرانی است و فرصتی است ارزشمند که اطمینان داریم حضور جنابعالی در جایگاه شهردار تهران زمینه ساز وفاق و تعامل روز افزون و نوید بخش دستیابی به توسعه پایدار برمحور گردشگری در این کلانشهر است.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات جناب اقای دکتر قالیباف ، برای شما در مسئولیت خطیری که بر دوش دارید آرزوی موفقیت روزافزون داشته و از درگاه ایزد منان عزت، سلامت و سعادت جنابعالی را مسئلت دارم.

علی‌اصغر مونسان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز