خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری ۳۳۶ خرده‌فروش و معتاد متجاهر/ کشف ۶ کیلو شیشه آماده توزیع

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۲۶

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۳۳۶ خرده‌فروش و معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از روز گذشته نیروی انتظامی با همکاری پلیس پیشگیری 206 خرده‌فروش در محدوده سرکلانتری‌های 5، 8 و 10 جمع‌آوری کرده‌ایم، اظهار کرد: این عملیات در جنوب غربی تهران و در خیابان‌های میدان آزادی، فلاح، هاشمی، خلازیل، یافت‌آباد و شهرک ولیعصر اجرا شده است. در این عملیات 115 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد کشف شده است.

او ادامه داد: در این طرح 130 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که برای بازپروری به مجموعه‌های بهزیستی و وزارت بهداشت به فشاپویه تحویل داده می شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با خرده‌فروشان، قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر به شدت ادامه دارد و این طرح‌ها در تمام نقاط تهران اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: متاسفانه خیلی از سارقان در بخش مواد مخدر نیز فعالیت دارند و بیشتر سرقت‌های خرد و زورگیری در همین رابطه است از همین رو برخوردهای ما با معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر بیشتر خواهد شد.

سردار رحیمی تاکید کرد: در عملیات روز گذشته 6 کیلو شیشه آماده توزیع از یک باند مواد مخدر کشف شد. ما از خانواده‌هایی که در مناطق جرم‌خیز زندگی می‌کنند درخواست داریم تا اطلاعات این افراد را به پلیس مبارزه با مواد مخدر و 110 اطلاع دهند تا ما بتوانیم با شدت بیشترین مناطق آلوده را پاکسازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز