خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به ایلنا:

مسئولیت عزل و نصب‌های جدید دانشگاه آزاد با من نیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۶۸

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولیت منصوب کردن معاونان جدید این دانشگاه از جمله معاون پژوهشی و فرهنگی به عهده بنده نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد درباره وضعیت عزل و نصب‌ها در این دانشگاه گفت: از زمانی که بنده روی کار آمدم، هیچ‌کدام ‌از معاونان دانشگاه عوض نشدند. نگاه ما سیاسی‌کارانه نیست. معاون علوم پزشکی نیز به دانشگاه علوم پزشکی جابه‌جا شدند، زیرا می‌خواستیم از تجربه او در صف استفاده کنیم. و این اولین تجربه تجمیع در علوم پزشکی بود که برای ارتقای علوم پزشکی صورت گرفت. جایگزین ایشان هم دکتر نفر بود که هیچ‌گونه سابقه سیاسی ندارد.

او ادامه داد: مسئولیت منصوب کردن معاونان جدید از جمله معاون پژوهشی و فرهنگی و مدیران به عهده بنده نبوده است. زمانی که به دانشگاه تهران هم رفتم با همه افراد کار کردم. در دانشگاه آزاد هم همین بوده، اما شرط من برای کار دوری از مباحث سیاسی است. تفکر سیاسی نباید در کار دخیل باشد. اینجا وظیفه ما انجام کار حرفه‌ای است.

رهبر با اشاره به تغییر روسای واحدها از جمله بابل نیز گفت: هر کسی بعد از ۴ الی ۸سال خدمت در دانشگاه هر فعالیت ارزنده‌ای که می‌خواهد ارائه می‌دهد، رئیس این واحد دوبار بازنشسته شده، یکبار در آموزش و پرورش و یکبار هم در دانشگاه آزاد و فقط در این واحد ۲۱ سال سابقه دارد. بنابراین نمی‌توان مدیران این‌چنینی را نگه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز