خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

تهران با ایده‌آل‌های نظام فاصله بسیاری دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۳۰

شهردار تهران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، تهران با ایده‌آل‌هایی که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، فاصله فراوان دارد و کار در این شهر نوعی خدمت و عبادت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت:  خوشحالم که روز اول کاری خود را به حرم آمده‌ام تا با امام راحل تجدید بیعت کنم. امیدوارم شوراها همه جا در راستای خدمت‌رسانی بیشتر تلاش کنند و توفیقات الهی شامل حالشان باشد.

او ادامه داد: در اینجا جا دارد از یکی از استوانه‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد کنیم و خوشحال هستیم که با انتخاب اعضای شایسته اعضای شورای شهر تهران محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد و افتخار می‌کنیم که در خدمت ایشان هستیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش‌های زیادی توسط شهردار قبلی کشیده شده است، افزود: با وجود این تلاش‌ها، تهران با ایده‌آل‌هایی که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، فاصله فراوان دارد و کار در این شهر نوعی خدمت و عبادت محسوب می‌شود.

نجفی با تاکید بر اینکه تهران نیاز به آسایش و آرامش بیشتر دارد، افزود: امیدواریم با جذب مشارکت مردم و پرسنل شهرداری تهران بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را ارائه کنیم تا پیش روی مردم عزیز رو سفید باشیم و از سیدحسن خمینی که این فرصت را برای ما فراهم کردند، پیشاپیش تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز