خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای پنجم مطرح شد؛

تمام جلسات شورای پنجم علنی برگزار می‌شود/رسانه ملی اخبار شورا را بدون تغییر منعکس کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۸۳

تمام جلسات رسمی شورای شهر پنجم به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران از اعضا درخواست کرد که برگزاری همه جلسات شورا به صورت علنی را در دستور کار خود قرار دهند.

 حسن رسولی٬ عضو دیگر شورای شهر نیز در اولین جلسه رسمی شورا گفت: یکی از درخشان‌ترین ویژگی‌های شهردار منتخب پاکدستی است و  هیچ‌گونه شائبه و تخلف مالی در  پرونده ایشان وجود ندارد.

او ادامه داد: جا دارد از عارف رئیس فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هم تشکر کنیم. ایشان قرار بود در جلسه حاضر شوند، اما به علت وقت پزشکی نتوانستند در مراسم تحلیف شرکت کنند.

محسن هاشمی، رئیس شورا در ادامه گفت: نیاز به رای‌گیری برای علنی کردن جلسات نیست. جلسات بر اساس آیین نامه شورا علنی است و از این به بعد همه جلسات رسمی به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. مگر آنکه اعضا درخواست جلسه غیرعلنی کنند در آن صورت رای گیری خواهد شد.

شهربانو امانی عضو دیگر شورای شهر در این جلسه گفت: انتظار داشتیم در بحث اجرا آموزش‌هاى فنی از قبل داده مى شد، مثلا الان منشى مى خواهد تریبون را روشن کند که باید از قبل چگونگی آن آموزش داده مى‌شد.

او افزود: امیدوارم رسانه ملی کشور که بودجه آن توسط مردم تامین می‌شود اخبار شورا را بدون هیچ تغییری منعکس کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز