خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران:

رد صلاحیت‌ها بر اساس مستندات بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۲۲

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران گفت: رد صلاحیت‌ها در انتخابات بر اساس مستندات بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا رحیمی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان تهران در مراسم تحلیف شورای پنجم با تشکر از همه کسانی که به نوعی در انتخابات تهران حضور داشتند، گفت: در آن دوران ما به شدت تحت فشار بودیم و یک شایعه کوچک کافی بود تا همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد، اما عهد بستیم مجری قانون بوده و فقط در چارچوب قانون عمل کنیم.

او ادامه داد: متعهد شدیم اصل برائت را جاری کنیم و در همه مراحل به آن پایبند بودیم. همچنین همانطور که اعلام کردیم مسائل سیاسی را در امر نظارت داخل نکردیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم قبل از هر چیز در شورا منتظر تصمیمات عقلانی آنها هستند، ادامه داد: شورای عالی استان‌ها می‌توانند طرح ارائه دهند اما در این دوران شاهد فعالیت حداقلی شورای عالی استان‌ها بودیم.

رحیمی در ادامه سخنانش به رد صلاحیت برخی از اعضای شورای چهارم اشاره کرد و افزود: برخی از اعضای شورای چهارم توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند و در مرحله بعد از آن توسط هیئت نظارت نیز این رد صلاحیت تایید شد اما آنها که از رد صلاحیت خود متعجب بودند هر گونه تلاشی برای فشار آوردن به هیئت نظارت انجام دادند حتی یکی از آنها بنر بزرگی روبروی پنجره هیئت نظارت نصب کرده بود آنقدر اصرار کردند تا بالاخره 48 ساعت پیش از انتخابات تاییدیه را گرفته و وارد کارزار شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران در انتها ضمن آرزوی توفیق برای شورای پنجم اضافه کرد: هدف ما در تمام این مدت فقط حراست از حقوق مردم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز