خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

حق‌دوست معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۰۲

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی علی اکبر حق‌دوست را به عنوان معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست 

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان 

نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی منصوب می‌شوید. انتظار دارم با استفاده از توان و ظرفیت‌های تخصصی موجود و با رعایت اهداف سند چشم‌انداز توسعه، سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه ششم توسعه اهتمام خود را در تدوین سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص‌ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه‌های عملیاتی در وزارت، دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه، انعکاس سیاست‌ها و برنامه‌های کلان وزارت به مراجع ذیربط، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و برگزاری منظم و مستمر جلسات هیات‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور بکار گیرید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همکای لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود.

امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف، بارعایت قانونمداری و اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم دیگری حق‌دوست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز