خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی امکانات و ظرفیت‌ها؛

کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی از مرزهای غرب کشور بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۷۹

کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با هدف بررسی امکانات و ظرفیت‌ها از مناطق مرزهای غرب کشور بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته بهداشت و درمان با حضور معاونت فنی اورژانس کشور، روسای ادارات و کارشناسان سازمان اورژانس کشور و روسای ادارات و کارشناسان معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به منظور بررسی امکانات موجود و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناطق مرزی در حال بازدید و بررسی این مناطق است.

این بازدید به مدت سه روز و از روز گذشته با بازدید از مرزهای خسروی و مهران آغاز شده و تا دو روز آینده ادامه دارد.

این تیم با هدف بررسی امکانات و ظرفیت‌های استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان و همچنین موانع و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان جهت برنامه‌ریزی ارائه خدمات در مراسم اربعین سال جاری انجام می‌شود.

حسن نوری در همین راستا گفت: دیروز به همین منظور جلسه‌ای با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، معاونت بهداشتی و رئیس فوریت‌های پزشکی و سایر کارشناسان استان برگزار گردید.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور افزود: با توجه به گشایش مرز خسروی و احتمال تردد جمع کثیری از زائرین از این مسیر، مهمترین مسائل موجود در این مرز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او ادامه داد: بازدید از بیمارستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، طالقانی کرمانشاه و پایانه مرزی و همچنین پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای جهت بررسی زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان نیز به همین منظور صورت گرفت.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور بیان کرد: همچنین در ادامه بازدیدها به منظور برنامه‌ریزی مراسم اربعین، توسعه زیرساخت‌ها و تامین منابع مالی از استان ایلام و مرز این استان بازدید به عمل آمد و در همین راستا جلساتی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و معاونان بهداشت درمان و توسعه دانشگاه انجام گرفت و موضوعات مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و امروز نیز تیم کارشناسی اورژانس و بهداشت از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران بازدید به عمل آوردند.

نوری ادامه داد: بازدید از مرز چزابه و شلمچه و برگزاری جلسات دانشگاهی اهواز و آبادان طی دو روز آتی انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز