خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مدینه منوره:

تعداد زائران ایرانی در مدینه امشب به بیش از 7 هزار نفر خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۰۲

رئیس ستاد مدینه منوره گفت: دومین کاروان جانبازان سرافراز میهن اسلامی امروز -جمعه- مدینه منوره را ترک کرد و پس از محرم شدن در مسجد شجره عازم مکه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، اکبر رضایی در این باره افزود: کاروان ۱۲۳ نفری جانبازان سرافراز میهن اسلامی شامل ۶۸ جانباز و همراهان آنان پس از شش روز اقامت در مدینه و زیارت مضجع شریف پیامبر اکرم (ص) و قبور ائمه مظلوم بقیع (ع) به مکه مکرمه می روند.

رئیس ستاد مدینه منوره از ورود شش پرواز کاروان های ایرانی در روز جمعه (۲۷ مردادماه) به فرودگاه مدینه خبر داد و اظهار کرد: با انتقال هزار و ۷۳۲ زائر ایرانی به مدینه، امشب تعداد زائران در شهر پیامبر اکرم به هفت هزار و ۴۵۶ نفر خواهد رسید.

وی همچنین به خروج ۱۸ کاروان از مدینه در روز جمعه اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۹۴ زائر بعد از محرم شدن در میقات شجره برای ادای مناسک به مکه عزیمت خواهند کرد.

گفتنی است تعداد زائرین ایرانی در دو شهر مدینه و مکه تا پایان امروز - جمعه- به بیش از ۵۸ هزار نفرخواهد رسید.

نخستین کاروان جانبازان با تعداد ۱۲۳ نفر متشکل از ۴۹ جانباز و ۷۴ نفر از همسران، همراهان و عوامل، دوشنبه ۱۶ مردادماه پس از بدرقه توسط جمعی از معاونان و مدیران بنیاد شهید از مقابل هتل هویزه تهران، عازم فرودگاه امام خمینی (ره) شدند و پس از سپری شدن شش روز و زیارت مسجد النبی و مقبره اهل بیت (ع)، عصر شنبه ۲۱ مردادماه عازم مکه مکرمه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز