خبرگزاری کار ایران

حقانی خبر داد:

استفاده از تورهای فلزی نامناسب در باغ پرندگان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۱۳

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر در باغ پرندگان از تورهای فلزی نامناسب استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حقانی، عضو شورای شهر چهارم در نطق پیش از دستور خود بیان داشت: عده‌ای هرچه می‌توانند از مردم می‌گیرند و عده‌ای مانند شهید حججی هر چه هست به مردم اهدا می‌کند.

او با اشاره به زمینی در محدوده منطقه ۷ که به مدت ۳ سال در حال واگذاری است و شهرداری نظارتی نمی‌کند، بیان داشت: خواهشمندیم در واگذاری ها ضوابط در نظر گرفته شود.

حقانی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز ٢ باغ پرندگان بیان داشت: قرار بود تورهایی که از ایتالیا وارد شده بود استفاده شود که کیفیت بسیار خوبی هم دارد؛ اما در زمانی که این تور وارد کشور شد در گمرک نگهداری شد و دلیل عدم استفاده از آن را تحریم عنوان کردند و مشخص نیست که با وجود تحریم این تور چگونه تا گمرک آمده است.

او افزود: در حال حاضر در باغ پرندگان از تورهای فلزی نامناسب استفاده می شود که قبلا در اصفهان استفاده شد و باعث جانباختن پرندگان و خسارات فراوانی در باغ پرندگان اصفهان شد خواهشمندیم از نصب این تورها جلوگیری شود.

حقانی درخواست کرد که به این مساله نیز رسیدگی شود که تورهایی که از ایتالیا وارد شد در حال حاضر کجاست؟

او تاکید کرد که باغ پرندگان از کارهای بسیار خوب این شهر بوده و باعث می‌شود گردشگری افزایش یابد؛ بنابراین باید کارهای اصولی در آن انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز