خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد:

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به ستاد اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۷۳

اعضای شورای چهارم در جلسه‌ یکی مانده به آخر تصویب کردند تا ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارت شهرداری به ستاد اربعین پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و هشتمین جلسه شورا طرح دو فوریتی کمک به ستاد اربعین در دستور بررسی قرار گرفت. 

احمد دنیامالی در بیان دلایل دو فوریتی طرح گفت: بزرگداشت شعایر مذهبی و دینی و نیز مشارکت در تامین بخشی از مطالبات و نیازهای ضروری شهروندان تهرانی که به منظور زیارت حضرت اباعبدالله (ع) در راهپیمایی اربعین حضور پیدا می‌کنند از جمله دلایل دو فوریتی طرح بوده است.

در ادامه جلسه غلامرضا انصاری گفت: این تصمیم‌گیری باید به شورای بعد واگذار شود.

عبدالحسین مختاباد نیز گفت: این قبیل اقدامات که در پایان دوره بخواهیم چنین کارهایی بکنیم خوب نیست. ضمن اینکه هنوز گزارش مالی از هزینه‌هایی که در سال قبل در ستاد اربعین از سوی شهرداری تهران صورت گرفته ارائه نشده است.

اسماعیل دوستی نیز گفت: باید در نظر داشته باشیم که از هم‌اکنون ستاد اربعین در پی تدارکات این حرکت عظیم است و شهرداری تهران نیز از حالا باید برنامه‌ریزی کند.

احمد دنیا مالی نیز گفت: بسترسازی در زمینه بهداشت محیط در کربلا و مسیر یکی از اقداماتی است که نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد.

با رای موافق اعضا دو فوریت این طرح به تصویب رسید و همچنین اعضا شورا با ماده واحده آن نیز موافقت کردند.

در ماده واحده این طرح نیز آمده است: با عنایت به بند دهم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و اقدامات شهرداری تهران طی سنوات جاری در مراسم اربعین حسینی و انتظارات و مطالبات شهروندان تهرانی و زائرین، در برگزاری با شکوه مراسم اربعین در سال جاری و ارائه خدمات مطلوب و مناسب و کمک به پایگاه های مورد نیاز و تجهیزات ضروری، به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود ضمن جذب کمک‌های مردمی و خیرین تا سقف پنجاه میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار شهردار یا جابجای سایر اعتبارات ممکن وفق قانون اعتبارات مرتبط سال جاری، نسبت به تامین نیاز های فوق اقدام و گزارش آن را ظرف ۳ ماه از تاریخ ابلاغ به شورای شهر ارائه نماد.

در ادامه بررسی این طرح پیشنهاد افزایش مبلغ پنجاه میلیارد ریال به صد میلیارد ریال نیز مطرح شد که این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت و مصوب شد.

در ادامه جلسه نیز بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه دستورالعمل پشتیبانی از خودروهای هیبریدی در فضاهای شهری و پارکینگ‌ها» مورد بررسی قرار گرفت که یک فوریت این طرح نیز مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

در این جلسه همچنین بررسی گزارش تلفیق سال مالی ۹۲ نیز در دستور قرار گرفت که تا بند هشتم آن نیز در صحن شورا قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز